بازی های انحصاری پلی استیشن که در رویداد خرداد ماه ازشون حرفی زده نشده ؟!

سلام شیموتکسی های عزیز امروز خبری به دستمون رسید که انگاری سونی اخبار گیمی رو آماده کرده بود که رونمایی نکرد .

حالا بماند چرا امروز میخوام به این جای موضوع برسیم که انگاری رویداد دومی هم در راه می باشد.

 

حالا نمیدونم ماجرای رویداد رو دیدین یا نه خلاصه با وجود اینکه در رویداد امسال پلی استیشن شاهد نمایش بازی‌های بزرگی مانند Spider-Man 2، Metal Gear Solid Delta: Peace Walker و Alan Wake 2 بودیم، بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که این رویداد به‌طور کلی و به‌ویژه در مقایسه با میزان بزرگ بودن رویدادهای قبلی ناامیدکننده بوده است.

حالا میدونید مشکل اصلی ماجرا چیه ؟ اینجاست که از نظر بسیاری طرفداران این جوریه که پلی استیشن به‌اندازه کافی انحصاری‌های خود را به نمایش نگذاشته است. Spider-Man 2 به همراه Marathon و دو تریلر CG از پروژه‌های چندنفره تنها عناوینی بودند که در این رویداد به نمایش گذاشته شدند و بسیاری از استودیوها و بازی‌های موردانتظر آن‌ها بدون نمایش باقی ماندند. در حالی که دقیقا مشخص نیست چرا پلی استیشن به جای هیجان‌زده کردن طرفداران خود با بازی‌های فرست پارتی، تمرکز خود را روی بازی‌های ترد پارتی گذاشته است .

حالا جدا از این حرفا داشته باشیم صحبت های آقای «تام هندرسون» از نشریه Insider Gaming  که ادعا کرده پلی استیشن باید در زمان دیگری از امسال رویداد دیگری را برگزار کند تا از این طریق بتواند نمایش ضعیف خود را جبران کند.

او گفته : 

اخبار مربوط به سخت‌افزار جدید پلی استیشن، همراه با تمرکز روی بازی‌های فرست پارتی، چیزی است که سونی برای رویداد بعدی خود به آن نیاز دارد. بسیاری از بازی‌هایی که منتظر دیدنشان بودیم، تقریباً آماده هستند و مشخص نیست که چرا سونی تصمیم گرفت این بار منتظر بماند.

البته این بنده خدا حرفی از گیم هایی که میخواد معرفی بشه نزده اما ما بر اساس شواهد موجود میگیم گیم هایی که اعلام نشدن امکان معرفی دارن و  شامل بازی چند نفره The Last of Us و شاید Ghost of Tsushima 2 می‌شود.