کوآنتیک دریم: روند ساخت Star Wars Eclipse به خوبی پیش می‌رود

خانم لیسا پنسه (Lisa Pendse)، مدیر بخش بازایابی و مارکتینگ استودیو فرانسوی کوآنتیک دریم در مصاحبه اخیر خود با رسانه IGN، اعلام کرد روند ساخت Star Wars Eclipse به خوبی پیش می‌رود و آن‌ها امیدوار هستند بتوانند در آینده اطلاعات بیشتری را با مخاطبان به اشتراک گذارند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم ، با شیموتکس همراه باشید.

از ماه‌های قبل از برگزاری رویداد The Game Awards 2021 شایعاتی مبنی بر ساخته شدن یک بازی جدید در جهان استار وارز توسط سازنده بازی Heavy Rain، یعنی استودیو کوآنتیک دریم در فضای مجازی منتشر شده بود. به نقل از شایعات این بازی اوپن ورلد است و اکشن محورتر از تمامی بازی‌های سابق این استودیو خواهد بود. بالاخره Eclipse در رویداد The Game Awards 2021 رونمایی شد. تریلر معرفی بازی سینماتیک و بسیار کوتاه بود و اطلاعات چندانی از آن حاصل نشد. سازندگان بازه زمانی دقیقی برای عرضه بازی ارائه نکردند. به گفته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون که سابقه بسیار خوبی در نشر اطلاعات معتبر دارد، تاریخ انتشار بازی Star Wars Eclipse سال ۲۰۲۵ است. به گفته آقای هندرسون مانع اصلی بر سر راه توسعه بازی، جذب نیروهای متخصص است.

به قدری سازندگان در سکوت مطلق خبری فرورفته‌اند و هیچگونه اطلاعات درباره روند ساخت Star Wars Eclipse در دسترس نیست که هواداران نگران آینده این بازی شده‌اند و حتی احتمال لغو شدن کامل این پروژه نیز مطرح بود. مدتی پیش رویداد Tokyo Game Show 2023 برگزار شد. در خلال این رویداد رسانه IGN با خانم لیسا پنسه (Lisa Pendse)، مدیر بخش بازایابی و مارکتینگ استودیو فرانسوی کوآنتیک دریم مصاحبه‌ای ترتیب داد. خانم پنسه اعلام کرد این بازی همچنان در حال پیشروی و پیگیری است و آن‌ها در آینده اطلاعات تکمیلی را درباره آن به مخاطبان ارائه می‌کنند.

هرچند سبک این بازی با ساخته‌های قبلی استودیو متفاوت است اما، به مشابه محصولات قبلی، انتخاب‌های بازیکن نقش مهمی در شکل گیری داستان دارد و با مرگ هر شخصیت، همچنان داستان بازی پیگیری خواهد شد و هیچگونه صفحه «Game Over» در بازی وجود ندارد.