عرضه بسیاری از بازی های بزرگ ترد پارتی برای کنسول نینتندو سوییچ ۲

به گفته اینسایدر معروف، تام هندرسون (Tom Henderson) طی یک سال تا یک سال و نیم آینده بسیاری از بازی های بزرگ ترد پارتی برای کنسول نینتندو سوییچ ۲ در کنار پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس معروفی می‌شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ وارد هفت سالگی شده است و مدت‌ها است از دورانی که برخی نسبت به موفقیت آن شک داشتند، عبور کرده‌ایم. کنسول شرکت نینتندو با قدرت به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و مشغول ثبت کردن رکوردها و آمارهای خارق العاده است. به عنوان مثال تبدیل شدن به فروش‌ترین کنسول سال ۲۰۲۲ در جهان آن هم در حالی که سن پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس به مراتب کم‌تر است. شایعات زیادی درباره عرضه کنسول جدید نینتندو وجود دارد. کنسولی که ظاهرا قرار است نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود و مانند نینتندو سوییچ هیبریدی است و دارای دو حالت دستی و خانگی است. فعلا این اخبار در حال شایعه هستند و نینتندو مشغول یکه‌تازی با کنسول فعلی است.

در تازه‌ترین موج شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، اینسایدر معروف، تام هندرسون (Tom Henderson) در توئیتر مدعی شد که طی ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده طیف وسیعی از بازی های بزرگ ترد پارتی برای کنسول نینتندو سوییچ ۲ تایید می‌شوند. این بازی‌ها مانند سابق روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهند شد. در ادامه هندرسون گفت که با توجه به مشخصات سخت افزاری کنسول نینتندو سوییچ ۲، بدون شک طرفداران باید برای معرفی آن هیجان زده باشند.

مطابق شایعات ماه‌های اخیر، شرکت نینتندو قصد دارد نسل جدید کنسول‌های خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازار کند و در صورت صحت داشتن این اخبار، انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی بالاخره به صورت رسمی از این کنسول مرموز رونمایی شود.