شایعه: حجم بازی Lies of P روی PS5 مشخص شد

مطابق ادعای اکانت PlayStation Game Size در توئیتر، حجم بازی Lies of P روی PS5 حدودا ۳۴.۷۰۷ گیگابایت است. ظاهرا آن دسته از مخاطبانی که اقدام به پیش خرید بازی کرده‌اند، می‌توانند از دو روز پیش از عرضه، پری‌لود آن را آغاز کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

از زمانی که استودیو Round 8 اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی در زیر ژانر سولز لایک با الهام از بازی بلادبورن است، انتظارات و هیجان برای تجربه نسخه تاریک و گوتیک جهان پینوکیو بسیار بالا بود و باید گفت تا بدین لحظه تمامی نمایش‌های بازی، مصاحبه‌های سازندگان و همچنین بازخوردهای مخاطبان از تجربه نسخه دمو، حاکی از این است که باید یک بازی خوش ساخت و ارزشمند مواجه هستیم. عنوانی که می‌تواند به یکی از بازی‌های تحسین شده و ماندگار سال ۲۰۲۳ بدل شود. زمان زیادی تا انتشار بازی Lies of P فاصله نداریم و همین مسئله سبب شده سازندگان اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی بکنند. در کنار اطلاعات رسمی، لیکرها و اینسایدرها نیز اخباری را در قالب شایعه در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

اکانت PlayStation Game Size در توئیتر که وظیفه افشای اطلاعات مربوط به فروشگاه PS Store بویژه حجم بازی‌ها روی این پلتفرم را دارد، اخیرا مدعی شده که حجم بازی Lies of P روی PS5 حدودا ۳۴.۷۰۷ گیگابایت است. این اکانت همچنین معتقد است آن دسته از مخاطبانی که اقدام به پیش خرید بازی‌ کرده‌اند، می‌توانند از دو روز زودتر از انتشار یعنی در تاریخ بیشت و ششم شهریور ماه اقدام به پری‌لود بازی‌ بکنند. هرچند این اکانت سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات مربوط به بازی‌ها دارد اما، هنوز این اطلاعات جنبه رسمی ندارند و شاید تا روز انتشار تغییر کنند.

بازی Lies of P در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه (نوزدهم سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.