شایعه: حافظه کنسول جدید نینتندو ۵۱۲ گیگابایت است

مطابق ادعای یکی از اینسایدرهای شناخته شده و مطرح به نام «NateTheHate» حافظه کنسول جدید نینتندو ۵۱۲ گیگابایت است و شامل یک صفحه نمایش هشت اینچی خواهد بود. وی نیز معتقد این کنسول نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بیش از شش سال از عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به بازار می‌گذرد و در تمام این مدت ناشر حتی یک بار اقدام به کاهش قیمت دائمی آن نکرده است که حقیقتا برای یک کنسول با چنین طول عمری، موضوع نامتداولی است. نینتندو دو مدل گران‌تر و ارزان‌تر نسب به مدل اصلی یعنی نینتندو سوییچ OLED و نینتندو سوییچ لایت را روانه بازار کرده است اما، قیمت این دو مدل نیز همان قیمت زمان عرضه آن‌ها است. برای بسیاری این پرسش مطرح است که بالاخره چه زمانی ناشر ژاپنی اقدام به کاهش قیمت این کنسول می‌کند، بویژه اینکه شایعات معرفی مدل نسل بعدی نینتندو داغ‌تر از همیشه هستند. به نظر می‌رسد معرفی کنسول جدید نزدیک‌تر از آنچیزی است که تصور می‌شد. البته بدون شک جذاب‌تر زمان معرفی، ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری کنسول جدید و زمان عرضه آن به بازار است. حال که اخبار رسمی در این باره در دسترس نیست، مخاطبان به شایعات متکی شده‌اند.

یکی از مطرح‌ترین اینسایدرهای شرکت نینتندو که به نام «NateTheHate» در فضای مجازی شناخته می‌شود، در قسمت اخیر پادکست خود مدعی شده که تاریخ انتشار کنسول نینتندو سوییچ ۲ (نامی که وی در پادکست به کار برد) نیمه دوم سال ۲۰۲۴ است. وی همچنین می‌گوید حافظه کنسول جدید نینتندو ۵۱۲ گیگابایت. NateTheHate معتقد است که نمایشگر این کنسول جدید هشت اینچ خواهد بود. کنسول نینتندو سوییچ استاندارد ۶.۲ اینچ و ورژن OLED حدودا ۷ اینج پهنا دارند. او نیز عرضه بازی‌ها به صورت کارتریج را تایید کرد. البته متذکر شد که بازی‌ها به صورت یک فرمت جدید روانه بازار خواهند شد.

میزان فروش نینتندو سوییچ در سراسر دنیا به بیش از ۱۲۹.۵ میلیون دستگاه رسیده است.