شایعه: بازی GTA 6 تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

بازی GTA 6 که سال های زیادی است گیمر‌ها را منتظر خود گذاشته است، حالا طبق صحبت های شرکت مادر استودیو راکستار یعنی شرکت تیک-تو و گزارش های مالی به نظر می‌رسد که این استودیو قصد داشته باشد تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۵ بازی GTA 6 را عرضه کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

شرکت مادر استودیو راکستار یعنی Take-Two که در گذشته و طبق اسناد مالی و گزارش های مالی خود از آینده اعلام کرده بود که ۸ میلیارد دلار تا پایان سال مالی ۲۰۲۵ را رزرو کرده است، که ۵ میلیارد آن مربوط به حال حاضر است و ۳ میلیارد آن را مربوط به یک جهش بزرگ است که بسیاری از تحلیلگران بازار های مالی و دنیای ویدیو گیم آن را مربوط به عرضه بازی GTA 6 می‌دانند.

هرچند که هنوز مدیر عامل شرکت Take-Two یعنی آقای استراوس زلنیک این مسئله را تایید نکرده و امروز در مصاحبه با GamesBeat نیز گفته:((ما مطمئن هستیم که کسب‌وکار خود را برای یک نقطه عطف قابل توجه در سال مالی ۲۰۲۵ قرار می‌دهیم، که معتقدیم سطوح جدیدی از عملکرد عملیاتی را شامل می‌شود.))

آقای زلنیک نیز پاسخ واضح دیگری از برنامه های این شرکت نداد و در پاسخ به خبرنگاران که خواهان جزئیات بیشتری شده بودند و بدنبال تضمین برای سال ۲۰۲۵ بودند گفت:((برنامه انتشار قبلی ما.))

بازی GTA 6 که سال گذشته به صورت رسمی تایید شد، تقریبا چند ماه پیش شاهد لیک های گسترده ای شد و ویدیو های زیادی از گیم‌پلی این بازی لو رفت و راکستار و شرکت تیک-تو متحمل فشار مالی و روانی بسیاری شد. حال که از آخرین عنوان جدید استودیو راکستار تقریبا پنج سال و از انتشار آخرین GTA، ده سال می‌گذرد، باید دید که استودیو راسکتار و شرکت تیک-تو بلاخره چه زمانی می‌خواهند مورد انتظار ترین بازی ویدیو گیم را عرضه کند.

نظر شما چیست، بنظر شما بازی GTA 6 تا پایان سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود؟