سه کیفیت اجرایی بازی Marvel’s Spider-Man 2 از Ray Tracing استفاده می‌کنند

به گفته سرپرست تیم فناوری استودیو اینسامنیاک گیمز، آقای مایک فیتزجرالد (Mike Fitzgerald) هر سه کیفیت اجرایی بازی Marvel’s Spider-Man 2 از فناوری Ray Tracing استفاده می‌کنند و مخاطبان نیازی به انتخاب میان این تکنولوژی و فریم بالاتری ندارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

اینکه بگوییم بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال است، ابدا حق مطلب را آنطور که باید ادا نکرده‌ایم. این بازی دنباله مستقیمی بر بازی Marvel’s Spider-Man محصول سال ۲۰۱۸ اینسامنیاک گیمز است که میلیون‌ها نسخه در سراسر دنیا به فروش رسید و تواسنت لقب برترین بازی مارول را از دید بسیاری از مخاطبان از آن خود کند. مدتی پیش و در جریان جدیدترین قسمت رویداد State of Play، استودیو اینسامنیاک گیمز تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرد که شهر نیویورک محوریت آن بود و مخاطبان می‌توانستند دید بهتری نسبت به ابعاد این شهر در بازی و ویژگی‌های آن پیدا کنند. به نظر می‌رسد فارغ از فریم ریتی که مخاطب در ابتدای بازی انتخاب می‌کند، می‌تواند از فناوری Ray Tracing بهره ببرد.

آقای مایک فیتزجرالد (Mike Fitzgerald)، سرپرست تیم فناوری استودیو اینسامنیاک گیمز در مصاحبه اخیر خود با رسانه IGN اعلام کرد سه کیفیت اجرایی بازی Marvel’s Spider-Man 2 شامل فریم ریت‌های ۳۰، ۴۰ و ۶۰ هستند و در هر سه کیفیت قابلیت Ray Tracing فعال است. به گفته آقای فیتزجرالد آن‌ها موفق شده‌اند روشی را پیدا کنند که نیاز به قربانی کردن میان رزولوشن و فریم ریت بالاتر نباشد و هر مخاطبی بتوانند از بازی با بهترین کیفیت ممکن بر اساس نمایشگر خود لذت ببرد. تکنولوژی VRR (Variable Refresh Rate) از دیگر ویژگی‌های بازی است و این بدان معناست که بازی بر اساس شرایط موجود می‌تواند هر بار بهترین فریم ریت را برای نمایش برگزیند تا بدین ترتیب تجربه مخاطب کمترین لطمه را ببیند.

بازی Marvel’s Spider Man 2 بیست و هشتم مهر ماه (بیستم اکتبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.