جزئیات قسمت جدید State of Play

شرکت سونی رسماً از تاریخ پخش قسمت جدید State of Play رونمایی کرد. این برنامه ویژه به‌منظور نمایش تریلر بازی‌های انحصاری پلی استیشن تدارک دیده می‌شود. قسمت جدید روز دوازدهم بهمن و ساعت 01:30 به وقت تهران پخش خواهد شد. طول قسمت جدید بیش از چهل دقیقه است و همچنین 15 بازی مختلف مخصوص کنسول PS5 نمایش داده می‌شوند.

پلی استیشن در توییت جدید اعلام کرد که قسمت تازه State of Play روز دوازدهم بهمن از طریق یوتیوب، توییچ و تیک‌تاک قابل تماشا خواهد بود. بیش از 15 بازی مختلف پوشش داده می‌شوند و چهل دقیقه تریلرهای گوناگون پخش می‌شوند. سونی به دو بازی جدید Stellar Blade‌ و Rise of the Ronin اشاره کرد که ویدیو تازه‌ای از آنها پخش خواهد شد. همچنین چندین بازی مشهور دیگر نیز در این مراسم حضور دارند و شاهد یکی از بزرگ‌ترین استیت آو پلی‌ّهای چند سال اخیر خواهیم بود.

نیک بیکر از اینسایدرهای ایکس‌باکس، اسامی بازی‌های بزرگ حاضر در مراسم را فاش کرد. او معتقد است که دنباله بازی Death Stranding و همچنین Silent Hill 2 Remake رونمایی می‌شوند. ریمستر بازی Until Dawn‌ و Judas، اثر جدید کن لوین خالق بایوشاک به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. هیدئو کوجیما توییت قسمت جدید استیت آو پلی را باز توییت کرد و نشان داد که اثر تازه وی در این مراسم حضور دارد. گزارش هفته گذشته نشان داد که تریلر جدید دث استرندینگ 2 به‌زودی پخش می‌شود.

جزئیات قسمت جدید State of Play

بازی Final Fantasy VII Rebirth دیگر عنوانی است که تریلر جدید آن را تماشا خواهیم کرد. منبع دیگری مدعی است که بازی Concord، اثر جدید استودیو Firewalk نیز معرفی می‌شود. این بازی آنلاین چندنفره طبق گفته‌ها با الهام از مجموعه «محافظان کهکشان» شرکت مارول ساخته شده است و مضمون آن علمی تخیلی با کاراکترهای رنگارنگ است. بازی‌های لایو سرویس سونی امسال به‌طور رسمی آغاز به کار می‌کنند و باید دید میزان استقبال از آنها چطور خواهد بود. طرفداران پلی‌استیشن چندان به پروژه‌های لایو سرویس اهمیت نداده‌اند.

ایکس باکس دو هفته گذشته مراسم مشابهی داشت و از عناوین سال 2024‌ رونمایی کرد. به نظر نینتندو نیز مراسم مشابهی در طی روزهای آینده خواهد داشت. هدف قسمت جدید State of Play، نمایش بازی‌هایی است که امسال یا سال آینده میلادی منتشر می‌شوند. قسمت‌های قبلی معمولاً 20 دقیقه بوده‌اند، اما این بار شاهد یک مراسم چهل‌دقیقه‌ای با پانزده بازی مختلف هستیم. اگر علاقه‌مند به تماشای مراسم هستید، روز 12 بهمن و ساعت 01:30 بامداد به وقت تهران را به خاطر بسپارید.