بازی Black Myth: Wukong در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ حضور دارد

آقای جف کیلی (Geoff Keighley) در با انتشار یک توئیت خبر از حضور بازی Black Myth: Wukong در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ داد. محصول جدید استودیو Game Science قرار است برای اولین بار یک نمایش تازه از بخش‌های مختلف خود دریافت کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

پس از موفقیت مجموعه دارک سولز که از عرضه نسخه اول آن بیش از ۱۲ سال زمان می‌گذرد، استودیوها و بازیسازان زیادی در تلاش بودند تا بتوانند جادوی این فرنچایز را به بازی‌های خود بیاورند و عناوین متعددی تحت برند «سولز لایک» روانه بازار شدند. در این میان برخی بازی‌ها از دیگران موفق‌تر عمل کردند و توانستند توجه مخاطبان این زیر ژانر را به خود جلب کنند. بازی Black Myth: Wukong، محصول جدید استودیو Game Science علی رغم اینکه هنوز روانه بازار نشده اما، به دلیل طراحی‌های هنری و فنی و هچنین اتمسفر شرقی که بر بازی حاکم است، طرفداران زیادی پیدا کرده و این طرفداران تقریبا از سه سال پیش که بازی معرفی شده، در عطش انتشار اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از بازی بوده‌اند و به نظر می‌رسد بزودی به خواسته خود می‌رسند.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده شناخته شده اخیرا با انتشار یک توئیت خبر از حضور بازی Black Myth: Wukong در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ داد. به گفته آقای کیلی قرار است برای اولین بار یک نمایش جدید از جنبه‌های مختلف این بازی شاهد باشیم که پیشتر مشابه آن منتشر نشده است. از دیگر بازی‌های حاضر در شب افتتاحیه می‌توان به بازی آلن ویک ۲ اشاره کرد که روز گذشته نمایش جدیدی از آن تایید شد. این نمایش قرار است با محوریت شخصیت آلن منتشر شود. مراسم گیمزکام امسال از سی و یکم مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

بازی Black Myth: Wukong تابستان سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.