اکتیویژن: کاربران گیم‌پس منتظر دیابلو و کال‌آف‌دیوتی در ۲۰۲۳ نباشند

روز گذشته اکتیویژن در توئیتر اعلام کرد که بازی‌های دیابلو ۴ و کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳ تا سال آینده به گیم پس اضافه نخواهند شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم ، با ما در شیموتکس همراه باشید.

 

نزدیک ۲ سال از زمان معرفی خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد می‌گذرد و طبق گزارش‌های اخیر، مایکروسافت در روزهای آینده این خرید را به پایان خواهد رساند.

با توجه به خریدهای قبلی مایکروسافت مانند Bethesda کاربران گیم پس انتظار داشتند که تمام بازی‌های ناشر یا استودیو خریداری شده در همان روز به سرویس گیم پس اضافه شوند.

به همین دلیل اضافه کردن برخی از بازی‌های اکتیویژن مانند دیابلو ۴ و کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳ که بازی‌های جدیدی هستند، هنوز این محدودیت‌ها را دارند. اکتیویژن همچنین اعلام کرد که بعد از رسمی شدن خرید، با همکاری ایکس‌باکس تمام تلاش خود را برای هرچه زودتر آوردن بازی‌ها روی گیم پس خواهد کرد.

طبق گفته‌های Jez Corden از Windows Central، با وجود این سخنان اکتیویژن، همچنان موجی از دیگر بازی‌های این شرکت به گیم پس خواهند آمد. بازی‌هایی که کمی قدیمی‌تر هستند مانند کال آف دیوتی‌های قبلی، شانس زیادی را برای اضافه شدن به گیم پس در روز اتمام خرید دارند. همچنین امکان دارد که برخی بازی‌ها مانند Crash Team Rumble که اهمیت کمتری نسبت به بقیه بازی‌ها دارند نیز به گیم پس بیایند.

بازی دیابلو ۴ چند ماه پیش عرضه شد که با کیفیت بسیار بالایی که داشت توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی برسد. بازی کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳ نیز در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال به دست گیمرها خواهد رسید.