احتمال انتشار GTA 6 در سال 2025

شرکت راک‌استار که قرار است پس از سال‌ها انتظار تریلر جی تی ای جدید را منتشر کند، می‌خواهد این بازی را در سال 2025 به دست گیمرها برساند. بدین ترتیب ما حدود دو سال با انتشار GTA 6 فاصله داریم و پس از 12 سال به تجربه این بازی مورد انتظار می‌پردازیم.برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بازی GTA VI یا به قولی GTA 6، اثری است که سال‌ها منتظرش هستیم و برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد آن، به هر ریسمانی چنگ می‌اندازیم. حال طبق شایعات به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار می‌خواهد جی تی ای جدید را حدود دو سال بعد و در پنجره زمانی 2025 به دست طرفداران برساند. حال از آنجایی که در مورد یکی از بزرگ‌ترین ویدیو گیم‌های تاریخ صحبت می‌کنیم، این انتظار ارزشش را خواهد داشت. راک‌استار همیشه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و خیلی سخت می‌توان انتقاد بزرگی را نسبت به ساخته‌های آن گرفت.

شرکت مورد بحث آنقدری سرمایه دارد که می‌تواند چندین سال بازی منتشر نکند و در همین شرایط، میلیون‌ها دلار برای ساخت اثر بعدی خود صرف کند. در حال حاضر حدود پنج سال از عرضه Red Dead Redemption 2 گذشته و اگر شایعات درست باشند، انتشار GTA VI به سال 2025 موکول می‌شود. بدین ترتیب میان دو بازی بزرگ آن‌ها چیزی حدود هفت سال فاصله به وجود می‌آید. با توجه به همین حساب و کتاب‌ها، نسخه جدید مجموعه قرار است 12 سال پس از بازی GTA V منتشر شود.

احتمال انتشار GTA 6 در سال 2025

با وجود تمامی این قضایا ما به عرضه بازی GTA VI نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. راک‌استار همین چند روز پیش به صورت رسمی جی تی ای جدید را تایید کرد و گفت که در ماه دسامبر و سالگرد 25 سالگی شرکت، اولین تریلر رسمی بازی منتشر می‌شود. حال از آنجایی که راک‌استار مدت زمان زیادی در سکوت خبری قرار داشت، برخی از افراد حدس می‌زنند که فاصله میان تریلر معرفی و عرضه نهایی کم باشد. به عبارتی دیگر، شاید این طور به نظر برسد که شرکت مورد بحث در نزدیک‌ترین زمان ممکن به عرضه از پروژه بزرگ خود رونمایی کرده است.

اما چرا به انتشار GTA 6 در سال 2025 اشاره کردیم؟ طبق گفته رسانه Rockstar Universe که معرفی رسمی جی تی ای جدید را پیش بینی کرده بود، این بازی در سال 2025 منتشر می‌شود. این در حالی است که راک‌استار پیش از این قصد داشت بازی مذبور را در سال 2024 روانه بازار کند. به نظر می‌رسد که وسواس تیم سازنده و حساسیت آن‌ها روی کیفیت نهایی باعث این تاخیر شده است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که راک‌استار با یک سری دفترهای تبلیغاتی صحبت کرده تا بتواند تبلیغ‌های فیزیکی مختلفی را در سطح شهر نیویورک در مقابل دید عموم قرار دهد. به نظر می‌رسد که این تبلیغ‌ها پس از عرضه تریلر معرفی قرار می‌گیرند و حاوی اطلاعات مهمی هستند. چه کسی می‌داند، شاید راک‌استار می‌خواهد در تریلر معرفی از تاریخ انتشار GTA VI رونمایی کند و سپس این تاریخ انتشار را در محیط‌های مختلف در مقابل دیدگان عمومی قرار دهد.

حال صرفا باید صبر کنیم و منتظر تریلر معرفی جی تی ای جدید در ماه آینده میلادی باشیم.