کونامی استودیو جدیدی در شهر اوزاکا ژاپن افتتاح کرد

کونامی با معرفی سه بازی جدید از سری Silent Hill در سال گذشته، قاطعانه به توسعه عناوین AAA بازگشته و اکنون این شرکت گام دیگری در همین راه برداشته است.

این شرکت ژاپنی اعلام کرد که یک استودیوی ساخت جدید در شهر اوزاکا تاسیس خواهد کرد که آن را به عنوان Creators First توصیف کرده، جایی که سازندگان می‌توانند پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارند. این استودیو کاملاً مجهز به تجهیزات موشن کپچر و استودیوهای صوتی لازم برای توسعه محصول خواهد بود.

علاوه بر این، کونامی همچنین تایید کرده که در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه نسل بعدی است که تا سال ۲۰۲۵ تکمیل خواهد شد، در حالی که حقوق پایه کارمندان خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

به منظور دستیابی به رشد پایدار بیشتر در زمینه سرگرمی که به طور قابل توجهی در حال گسترش است، گروه Konami قابلیت‌های توسعه محصول خود را تقویت خواهد کرد و به ارائه محصولات و خدمات برای نسل بعدی ادامه می‌دهد.

سه بازی Silent Hill که توسط کونامی در سال گذشته معرفی شد، همگی با همکاری شرکای خارجی ساخته می‌شوند. ریمیک Silent Hill 2 در دست بلوبر تیم است، Silent Hill: Townfall توسط استودیو No Code و در نهایت Silent Hill f نیز توسط NeoBards Entertainment در دست ساخت هستند.

این ناشر ژاپنی همچنین اعلام کرده که برای قسمت‌های بعدی به همکاری با سایر توسعه‌دهندگان خارجی ادامه خواهد داد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد کونامی توسعه داخلی پروژه‌ها را نیز افزایش می‌دهد. سال گذشته، برای همین منظور در چندین پروژه، نیرو استخدام می‌کرد. ظاهراً این شرکت ریمیک Metal Gear Solid 3 و یک بازی جدید از سری Castlevania در دست ساخت دارد.