در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره پلی استیشن ۵ پرو منتشر می‌شود

تام هندرسون، روزنامه‌نگار معتبر صنعت بازی چند هفته قبل ادعا کرده بود که سونی در حال کار روی کنسول پلی استیشن ۵ پرو است و قصد دارد این نسخه قدرتمندتر از کنسول نسل فعلی خود را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند. در حال که تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره این دستگاه منتشر شده، ممکن است در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

هندرسون در جریان استریم اخیر خود ادعا کرد که در چند ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد پلی استیشن ۵ پرو در دسترس قرار خواهد گرفت. البته بعید به نظر می‌رسد که این اخبار از طریق کانال‌های رسمی سونی ارائه شوند. با این وجود، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری در مورد این کنسول ارائه شود.

در همین حال، هندرسون همچنین بیان می‌کند که سونی در حال ساخت نسخه دیگری از پلی اسیتشن علاوه بر PS5 Pro است، هرچند او توضیح بیشتری در مورد اینکه این سخت‌افزار چه چیزی خواهد بود، ارائه نکرده است. باید دید آیا او به مدل قبلی شایعه شده پلی استیشن ۵ با درایو جداشدنی اشاره کرده است یا خیر.

اگر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، این مدل نیز قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود. در همین حال، گزارش دیگری به‌تازگی ادعا کرده بود که سونی قصد دارد قبل از رویداد Summer Game Fest نمایش جدیدی برای پلی استیشن برگزار کند. هرچند چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده، اما می‌توان انتظار داشت تا در این رویداد نیز درباره سخت‌افزارهای آینده سونی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.