تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مشخص شد

مطابق انتظار و به رسم همیشگی، اکتیویژن از بازی جدید کال آو دیوتی رونمایی کرد. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نوزدهم آبان ماه (دهم نوامبر) است. هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی تعیین نشده‌اند و گیم‌پلی از آن در دسترس نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

پس از کشمکش‌های فراوان و گذشت بیش از دو سال از اعلام خبر خریده شدن کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بالاخره کمپانی آمریکایی موفق شد در جلسه دادگاه شکایت کمیسیون تجارت دولت فدرال (Federal Trade Commission) پیروز شود تا گام بزرگی برای ثبت این قرارداد بردارد و می‌توان گفت که این قرارداد را می‌شود نهایی تلقی کرد. پس از پیروزی در این دادگاه، مایکروسافت توانست با یکی از مخالفان اصلی ثبت قرارداد، یعنی شرکت سونی به توافق برسد تا گام بزرگ دیگری در مسیر ثبت قرارداد برداشته شود. مسلما دلیل اصلی مخالفت‌های سونی و سایر جناح‌ها با ثبت قرارداد خرید، فرنچایز کال آو دیوتی بود. محبوبیت و موفقیت عظیم این IP می‌تواند تبدیل به یک برگ برنده بزرگ برای هر برند باشد.

حال تکلیف دادگاه مشخص شده، اکتیویژن با فراغ بال و آرامش شب گذشته از بازی جدید مجموعه رونمایی کرد. مطابق شایعات نسخه جدید مدرن وارفر ۳ است. در تیزر معرفی بازی حضور کاپیتان پرایس و مک‌تاویش در این بازی تایید می‌شود. پرایس خبر از وقوع تهدید جدیدی می‌دهد و می‌گوید آن‌ها نباید “دشمن خود را زنده دفن می‌کردند” به نظر می‌رسد ورژن رباتیک ولادمیر ماکاروف شخصیت پلید این نسخه باشد. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نوزدهم آبان ماه (دهم نوامبر) است. به گزاش آقای تام هندرسون از تیم VGC بخش محبوب «Zombies» در این نسخه حضور دارد و با نام Outbreak 2.0 شناخته می‌شود. به گفته هندرسون شاید این بخش به صورت مجزا و Free 2 Play عرضه شود.

هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیستند.