انتقاد طرفداران از پورت PS4 بازی Red Dead Redemption

پس از اینکه شب گذشته راک استار از پورت PS4 بازی Red Dead Redemption رونمایی کرد. طرفداران به دلیل اینکه این پورت تغییر چندانی نسبت به نسخه اصلی نکرده و حتی از نرخ فریم ۶۰ نیز پشتیبانی نمی‌کند، بسیار خشمگین شدند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

سال ۲۰۱۰ و زمانی که بازی Red Dead Redemption عرضه شد، عده کمی انتظار چنین استقبال کم‌نظیر و شگفت انگیزی را از این عنوان داشتند اما، راک استار نشان داد در ساختن عناوین جهان باز با تم غرب وحشی نیز بسیار متبحر است. داستان تلاش جان مارستون برای رهایی از گذشته ننگین و همچنین حفاظت از خانواده‌اش، یکی از بهترین روایت‌های تاریخ دنیای بازی‌های ویدیوی است. در کنار داستان جذاب بازی، گیم‌پلی مهیج، ماموریت‌های فرعی و اصلی سرگرم کننده و موسیقی‌های گوش نواز بازی سبب شده پس از گذشت این همه سال از انتشار بازی، هنوز طرفداران در حسرت بازگشت به آن و کنترل کردن دوباره جان باشند. شب گذشته و پس از مدت‎‌ها گمانه زنی، بالاخره راک استار خبر از عرضه بازی Red Dead Redemption برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ داد.

نظر به اینکه راک استار فارغ از پشتیبانی از چندین زبان جدید، هیچ ویژگی جدیدی برای این بازی معرفی نکرد و ظاهرا بازی از نظر بصری و فنی نیز تغییر چندانی نکرده، این مسئله باعث خشم هواداران شده است. طرفداران از زمان معرفی پورت PS4 بازی Red Dead Redemption مشغول ارائه بازخوردهای منفی و نشان دادن ناامیدی خود هستند. موضوع بعدی که باعث ناراحتی طرفداران شده، معرفی نشدن نسخه PC است. مخاطبان این پلتفرم سال‌ها است که در انتظار عرضه رد دد ردمپشن روی پلتفرم محبوب خود هستند.

پورت پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ ۵۰ دلار قیمت دلار و شامل بسته الحاقی تحسین شده «Undead Nightmare» نیز است. استودیو Double Eleven وظیفه ساخت پورت پلی استیشن ۴ و سوییچ را بر عهده دارد. تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی بیست و ششم مرداد ماه (هفدهم) آگوست است. نسخه فیزیکی نیز در تاریخ بیست و یکم مهر (سیزدهم اکتبر) منتشر می‌شود