چند تا از رویداد های 5 اسفند ماه State of Play

در اولین رویداد بازی Green Hell VR برای پلی استیشن وی‌آر ۲ معرفی شد

رویداد State of Play جدید سونی آغاز شده و یکی از بازی‌های واقعیت مجازی معرفی شده در آن، Green Hell است.

Green Hell VR یک بازی جهان باز با محوریت بقا است که در جنگل‌های آمازون جریان دارد. شما در این جنگل بدون غذا یا تجهیزات گیر افتاده‌اید و از این رو برای زنده ماندن باید تکنیک‌های بقا واقعی را یاد بگیرد و برای خودتان سلاح بسازید. تریلر منتشر شده را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

 

باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه اصلی گرین هل اولین بار در سال ۲۰۱۹ به بازار منتشر شده است. سونی همچنین چهار بازی واقعیت مجازی دیگر را نیز برای هدست خود معرفی کرد که عبارت انتند از:‌GORN، نسخه ریمستر Wanderer، پراجکت وینگمن (Project Wingman) و Solaris Offworld Combat 2.

هنوز تاریخ عرضه نسخه واقعیت مجازی Green Hell مشخص نشده و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۳ برای PS VR2 به بازار می‌آید.

در دومین رویداد Battlefield 2042 به پلی استیشن پلاس خواهد آمد

سونی در جریان رویداد State of Play خود اعلام کرد که سه بازی در ماه مارس برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس Essential به‌طور رایگان ارائه خواهند شد که یکی از آن‌ها بتلفیلد ۲۰۴۲ (Battlefield 2042) است.

طبق اعلام رسمی سونی، بازی‌های زیر در ماه مارس برای کاربران پلی استیشن پلاس ارائه خواهند شد:

  • Battlefield 2042
  • Minecraft Dungeons
  • Code Vein

مشترکین سرویس سونی از تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند) تا ۳ آوریل (۱۴ فروردین) می‌توانند این بازی‌ها را دریافت کنند. علاوه بر این، سونی در جریان همین رویداد نیز تایید کرد که بازی Tchia در ۲۱ مارس (۱ فروردین) به سرویس PS Plus اضافه خواهد شد که با توجه به تعطیلات عید نوروز، زمان خوبی برای کاربران ایرانی خواهد بود.

البته بازی ها و اتفاقات دیگری هم رخ داده که ما مهم ترین هارو براتون قرار دادیم