نسخه کالکترز The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom لو رفت

شور و هیجان پیرامون بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در حال حاضر به شدت بالا گرفته و کمتر از دو هفته دیگر تا عرضه آن فاصله داریم. اکنون به نظر می‌رسد که نسخه Collector’s Edition بازی لو رفته است.

یک کاربر اخیرا ادعا کرده که نسخه کالکترز عنوان جهان باز را در اختیار دارد و تصاویری از آن را منتشر کرده که به نظر واقعی هستند. این نسخه دارای بازی اصلی، آرت‌بوک، استیل‌بوک، پین‌ست و یک پوستر است.اینکه نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها قبل از عرضه به دست بازیکنان برسند، یک اتفاق غیرعادی نیست، اما این بدان معناست که اسپویل‌های این عنوان احتمالاً در روزهای آینده منتشر خواهند شد.

البته این اولین بار نیست که محتویات Tears of the Kingdom لیک شده است، چرا که محتویات کتاب هنری آن نیز چندی پیش منتشر شده بود.نسخه جدید زلدا اولین عنوان از نینتندو با قیمت ۷۰ دلار است، اما این شرکت ادعا می‌کند که بازی ارزش آن را دارد. لینک سفر خود را در یکی از جزایر اسرارآمیز شناور که به طور ناگهانی در آسمان‌های بالای Hyrule ظاهر شده، آغاز می‌کند. قهرمان ما باید قبل از بازگشت به دنیای سطح برای شروع ماجراجویی حماسی خود، توانایی‌های جدیدی به دست آورد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) به صورت انحصاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه می‌شود.