معرفی بازی Cities Skylines 2 همراه با تریلر

کمپانی Paradox چندین بازی جدید معرفی کرده که یکی از آن‌ها Cities Skylines 2 نام دارد و برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

بازی Cities Skylines 2 واقع گرایانه‌ترین شبیه ساز شهرسازی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و شما می‌توانند روستای کوچک خود را به یک کلان شهر تبدیل کنند. بازیکنان از خانه‌های انفرادی گرفته تا اقتصاد و سیستم حمل و نقل شهر خود را می‌توانند کنترل کنند و استودیو توسعه دهنده سعی کرده این دنباله مناسب بازیکنان جدید نیز باشد.

توسعه این بازی برعهده Colossal Order قرار داد که هشت سال پیش نسخه اول Cities Skylines را به بازار منتشر کرده بود. Cities Skylines فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و سال پیش به تنهایی ۵.۵ میلیون بازیکن جدید داشت.

جهت تماشای تریلر از قند شکن استفاده نمایید

این سازنده با تجربه بسیار بیشتری به سراغ Cities Skylines 2 آمده تا دوباره ژانر شبیه ساز شهرسازی را دگرگون کند. این عنوان همچنین از مادها نیز پشتیبانی می‌کنند و مادسازان می‌توانند آینده Cities Skylines 2 را تا چندین سال تضمین کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سیتی اسکایلاینز ۲ در دسترس قرار دارد و باید منتظر تریلر‌های بیشتری باشیم.

Cities Skylines 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما در سال جاری برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.