مایکروسافت زمان برگزاری رویداد بازی‌های ایکس باکس را اعلام کرد

مایکروسافت اعلام کرد که Xbox Games Showcase جدید در ژوئن امسال برگزار خواهد شد و در آن شاهد بازی‌های آینده ایکس باکس خواهیم بود. که توسط استودیوهای فرست‌پارتی و تردپارتی ساخته می‌شوند. علاوه بر این، یک رویداد اختصاصی نیز برای بازی Starfield وجود خواهد داشت که در آن اطلاعات جدیدی درباره این بازی RPG فضایی آینده اعلام می‌شود.

شوکیس بازی‌های ایکس باکس در روز یکشنبه، ۲۱ خرداد و ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست کدام توسعه‌دهندگان یا بازی‌ها در این رویداد نمایش داده می‌شوند، اما طبیعتا تمام محتوای برنامه‌ریزی شده برای این رویداد به عناوین آینده ایکس‌باکس، پی‌سی و Game Pass مربوط می‌شود.

رویداد Starfield Direct که بلافاصله پس از شوکیس بازی‌های ایکس باکس آغاز می‌شود، شامل «انبوهی از ویدیوهای مربوط به گیم‌پلی، مصاحبه با توسعه‌دهندگان و اطلاعات مربوط به پشت صحنه ساخت بازی» می‌شود.

تنها چند روز بعد و در تاریخ ۲۳ خرداد و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، مایکروسافت رویداد دیگری تحت عنوان Xbox Games Showcase Extended را برگزار می‌کند که مانند سال گذشته، در آن نیز شاهد مصاحبه‌ها و اطلاعات بیشتری درباره اخبار مربوط به شوکیس اصلی خواهیم بود.