فرام سافتور مشغول جذب نیرو برای پروژه‌های آینده خود است

به گزارش IGN ژاپن، روند ساخت بازی های جدید فرام سافتور آغاز شده است و استودیو ژاپنی مشعول جذب نیرو در پوزیشن‌های کلیدی برای کار روی این پروژه‌ها است. آقای میازاکی و تیمش در حال حاضر روی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree کار می‌کنند.برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 

مدتی است که جدیدترین محصول استودیو فرام سافتور، بازی «Armored Core 6: Fires of Rubicon» در دسترس قرار گرفته است. این عنوان قرار است چهارم شهریور ماه سال جاری (۲۵ام آگوست) روانه بازار شد. در کنار نسخه ریبوت مجموعه Armored Core، سازندگان یک بازی دیگر را نیز در دست ساخت دارند. بسته الحاقی «Shadow of the Erdtree» برای بازی الدن رینگ که طرفداران بی‌‌شماری در انتظار تجربه آن هستند. بر اساس گفته‌ بسیاری از اینسایدرها و لیکرهای شناخته شده، این DLC چندیبن ماه پس از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسید فاصله زمانی میان عرضه این دو پروژه بسیار طولانی‌تر از آن چیزی است که بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند.

با این احوال به نظر می‌رسد استودیو ژاپنی قصد دارد چندین پروژه دیگر را نیز هم زمان پیش ببرد. به گزارش IGN ژاپن روند ساخت بازی های جدید فرام سافتور آغاز شده است و سران استودیو قصد دارد چندین وبینار با موضوع آموزش بازیسازان در ماه دسامبر برگزار کنند و در نهایت افراد مستعد را برای پوزیشن‌های کلیدی برای کار روی این پروژه‌ها جذب کند. فعلا تنها ساخت بسته الحاقی Shadow of the Erdtree تایید شده است و ماهیت پروژه‌های دیگر مشخص نیست. بر اساس شایعات آقای میازاکی با سونی برای ساخت یک بازی انحصاری روی پلی استیشن ۵ به توافق رسیده که دنباله بازی دیمن سولز و بلادبورن نیست و از حیث فضا سازی و مکانیزم‌‎های گیم‌پلی به محموعه دارک سولز شباهت دارد.

از سوی دیگر بسته الحاقی Shadow of the Erdtree تاریخ انتشار مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم پیش از پایان سال مالی فعلی شرکت روانه بازار می‌شود.