شوکیس دیجیتال THQ Nordic در ماه آگوست برگزار خواهد شد

درست همانند سال گذشته

THQ Nordic به تازگی اعلام کرده که شوکیس دیجیتال سالانه خود بار دیگر در روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) برگزار خواهد کرد.

 

این شرکت می‌گوید که این شوکیس «معرفی جهانی بازی‌ها برای اولین بار و به‌روزرسانی‌ها و اخبار عناوین معرفی شده قبلی» را ارائه خواهد کرد.

عناوین از پیش معرفی شده‌ای که تاکنون برای این برنامه تایید شده‌اند عبارتند از: ریبوت عنوان ترسناک بقا Alone in the Dark، بازی اکشن ماجراجویی علمی-فانتزی Outcast 2: A New Beginning و بازی پلتفرم معمایی Trine 5: A Clockwork Conspiracy که اخیرا معرفی شده بود.

THQ Nordic تعدادی دیگر از عناوین اعلام شده نیز در دست ساخت دارد، از جمله AEW: Fight Forever، ریمیک Gothic و Jagged Alliance 3. اما اینکه کدام یک از این بازی‌ها در شوکیس دیجیتال در ماه آگوست برجسته خواهند شد، باید منتظر ماند و دید.

سال گذشته ریبوت Alone in the Dark برای اولین در همین رویداد معرفی شد. این اثر که توسط استودیو Pieces Interactive ساخته شده، داستانی کاملاً جدید در مورد ماجرای ادوارد کارنبی به عنوان یک کاراگاه خصوصی و امیلی هارتوود را روایت می‌کند که هر دو به دنبال عموی گم شده هارتوود در Derceto Manor می‌گردند.

شما می‌توانید در نقش امیلی یا ادوارد بازی کنید که هر کدام کات‌سین‌ها و مراحل کاملا متفاوت به خود را خواهند داشت. مبارزه و حل معما، ستون اصلی گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند که در سراسر این داستان روانشناختی عمیق نمایان می‌شوند.