رویداد جدید کپکام در راه است

کپکام چند بازی بسیار مورد انتظار در دست ساخت دارد که به نظر می‌رسد در شوکیس بعدی خود با نام Spotlight بیشتر روی آن‌ها تمرکز خواهد کرد.

این ناشر ژاپنی اعلام کرده با برگزاری یک رویداد زنده، نگاهی به بازی‌های خود در سال ۲۰۲۳ خواهد داشت. این لایواستریم تنها ۲۶ دقیقه طول می‌کشد و تریلرهایی از Mega Man Battle Network Legacy Collection، ریمیک رزیدنت اویل ۴، Exoprimal، مانستر هانتر رایز و Ghost Trick: Phantom Detective را شامل می‌شود.

 در این رویداد دیجیتالی تریلرهای جدید نمایش داده خواهند شد تا بیشتر با این عناوین آشنا شویم. احتمال معرفی دمو Resident Evil 4 و Mega Man Battle Network Legacy Collection وجود دارد. همچنین انتظار رونمایی از آپدیت بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak’s را نیز می‌توان داشت.

بازی Exoprimal نیز باید یک فاز بتا داشته باشد و کپکام از این فرصت می‌تواند برای رونمایی از آن استفاده کند. شوکیس Spotlight در تاریخ ۹ مارچ (۱۸ اسفند) برگزار می‌شود و متاسفانه خبری از نسخه ششم Street Fighter در آن نخواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این لایواستریم در اختیار ما قرار ندارد، ولی نباید انتظار زیادی نیز از آن داشت.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.