دومین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 معرفی شد

دومین بسته الحاقی Forza Horizon 5 تحت عنوان Rally Adventure در جریان استریم مایکروسافت معرفی شد که حول رالی صحرایی و در شمال نقشه اصلی مکزیک می‌گذرد.

این اکسپنشن دارای یک سیستم کاملاً جدید زمین تغییرپذیر خواهد بود تا اثرات آب و هوا و گل و لای را که کلید اصلی تجربه رالی هستند، شبیه‌سازی کند. «ماجراجویی رالی» در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۴۰۲) منتشر می‌شود.

در توضیحات رسمی اکسپنشن آمده است:

هیولاهای هدفمند رالی را برانید و Sierra Nueva ناهموار را فتح کنید. به سه تیم رالی بپیوندید و به هیجان‌انگیزترین مسیرهای هورایزن تاکنون در Horizon Rally و Horizon Races حمله کنید.

مسیرهای گرد و غبار و جاده‌های شنی قابل تغییر شکل را در ۱۰ خودروی جدید احساس کنید و شعله‌های آتش را تجربه کنید. دهانه‌های آتشفشان شگفت‌انگیز، معدن متروکه و یک جنگل نخل کاملاً خردشدنی را کاوش کنید.

این اکسپنشن در بسته افزونه‌های Premium گنجانده شده که شامل بسته‌های الحاقی قبلی بازی نیز می‌شود.

جهت تماشای ویدیو(بالا) تریلر به قندشکن احتیاج دارید.

اولین بسته Forza Horizon 5: Hot Wheels نام داشت و در جولای ۲۰۲۲ منتشر شد. همانطور که از نام آن پیداست، این اکسپنشن دارای یک منطقه جهان باز جدید با موضوع اسباب بازی‌های هات ویلز بود و شامل ۱۰ ماشین جدید، از جمله 2021 Hennessey Venom F5 و 2000 Hot Wheels Deora II بود.

پس از انتشار در نوامبر ۲۰۲۱، مایکروسافت ادعا کرد که Forza Horizon 5 با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در هفته اول، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌ها در تاریخ ایکس باکس را رقم زده است.

عنوان دیگری از سری مسابقه‌ای مایکروسافت وجود دارد که طرفداران در سال میلادی جاری باید منتظر آن باشند. فورتزا موتوراسپورت قرار است در سال ۲۰۲۳ برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود، اگرچه ممکن است تا نیمه دوم سال به تعویق افتاده باشد.