برای نصب Armored Core 6 در پی‌سی به ۶۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید

فرام سافتور به تازگی جزئیات جدیدی از عنوان اکشن مکا Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرده که سیستم موردنیاز پی‌سی یکی از آن‌هاست.

همراه با نمایش اولین گیم‌پلی، تایید شد که بازی در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه می‌شود. در حالی که گزینه‌های گرافیکی آن در کنسول‌ها فاش نشده، اما حداقل سیستم مورد نیاز در پی‌سی از طریق استیم منتشر شده است.

یک سی‌پی‌یو ۶۴ بیتی Core i5-8600K یا AMD Ryzen 3 3300X، به همراه ۱۲ گیگابایت رم و کارت‌ گرافیک Nvidia GeForce GTX 960 (۴ گیگابایت)، AMD Radeon RX 480 (۴ گیگابایت) یا Intel Arc A380 (۶ گیگابایت) نیاز است. همچنین به ۶۵ گیگابایت فضای خالی در ویندوز ۱۰ احتیاج دارید.

سیستم توصیه شده پیشنهادی هنوز اعلام نشده و از آنجایی که هنوز چند ماه تا انتشار باقی مانده، به احتمال قوی در آینده مشخص خواهد شد. همچنین مشخص نیست که حداقل سیستم موردنیاز چه نوع عملکرد و رزولوشنی را ارائه می‌دهد، برای جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

سخت افزار حداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عامل Windows 10
پردازنده Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 3 3300X
حافظه 12GB RAM
کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 960, 4 GB or AMD Radeon RX 480, 4 GB or Intel Arc A380, 6 GB
دایرکت ایکس Version 12
شبکه Broadband Internet connection
فضای خالی 65GB available space

از زمان معرفی رسمی بازی در دسامبر سال گذشته، اطلاعات خاصی از این عنوان نداشتیم. با این حال، با تریلر جدید Armored Core 6 مخاطبان نگاه مفصلی به مکانیک مبارزات و طراحی باس‌فایت و ربات‌های بازی دارند. مشخصا، این مبارزات با سبک کلی و همیشگی فرام‌سافتور هماهنگی دارد، با این تفاوت که در یک ستینگ کاملا متفاوت و متمایز طراحی شده‌اند.