بازی Shadowman: Darque Legacy معرفی شد

بازگشت این کمیک بوک به دنیای ویدئو گیم


بازی جدیدی با نام Shadowman: Darque Legacy بر اساس سری کتاب مصور شدومن در دست ساخت قرار دارد.

Shadowman: Darque Legacy سومین نسخه از این سری کتاب مصور محسوب می‌شود که برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ به بازار منتشر شد. این کتاب مصور طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و تاکنون ۵ میلیون نسخه از آن فروخته شده است. باید اشاره کنیم که توسعه Shadowman: Darque Legacy برعهده استودیو Blowfish قرار دارد.

استودیو اینگونه Shadowman: Darque Legacy را توصیف می‌کند: “یک توطئه جهان زندگی را تهدید می‌کند و شدومن باید با موجودات غیرانسانی وحشتناکی و چالش برانگیزی مبارزه کند.” این عنوان در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد و گیم‌پلی آن روی مبارزات از نزدیک و با سلاح‌های سرد تمرکز دارد.

اولین نسخه از Shadow Man در سال ۱۹۹۹ برای N64، دریم کست، پلی استیشن و پی‌سی به بازار عرضه شد. در این بازی شما کنترل مایکل لِروی (Michael LeRoi) را برعهده داشتید که یکی از شخصیت‌های شدومن بود. Shadow Man: 2econd Coming در سال ۲۰۰۲ فقط برای پلی استیشن ۲ منتشر شد.

استودیو Nightdive در سال گذشته نسخه اول این سری را ریمستر و برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر کرد. بازی Shadowman: Darque Legacy نیز در سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.