بازی Mortal Kombat 12 در رویداد بعدی سونی معرفی می‌شود

شایعات تمامی ندارند

شایعات زیادی درباره معرفی بازی مورتال کامبت ۱۲ (Mortal Kombat 12) وجود دارد و به نظر می‌رسد که برادران وارنر و استودیو NetherRealm به زودی و در رویداد سونی این کار را انجام خواهند داد. 

در آینده نزدیک شاهد برگزاری رویداد State Of Play جدیدی از سوی سونی خواهیم بود که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای رونمایی از بازی Mortal Kombat 12 باشد. بنابر گزارش Insider-Gaming رویداد بعدی سونی در ماه مِی برگزار می‌شود و مورتال کامبت ۱۲ یکی از بازی‌های حاضر در آن خواهد بود. 

Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و توانست ۵۰۰ میلیون دلار سود برای استودیو و ناشر به همراه داشته باشد. با این وجود رقابت عناوین ژانر مبارزه‌ای و فایتینگ در در سال ۲۰۲۳ بسیار نزدیک و سخت خواهد بود، چون بازی‌هایی مثل Tekken 8 و Street Fighter 6 نیز به بازار منتشر می‌شوند.

همچنین بد نیست به دنباله فیلم مورتال کامبت نیز اشاره کنیم که در دست ساخت قرار دارد. جرمی اسلیتر (نویسنده سریال Moon Knight) وظیفه نگارش فیلمنامه این دنباله را برعهده دارد و سایمون مک‌کوید برای کارگردانی آن بازخواهد گشت. فیلم‌برداری این دنباله هنوز آغاز نشده و نباید انتظار داشت که نزدیک به بازی جدید اکران شود.

Mortal Kombat 12 برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و احتمالا ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد.