بازی جدید Far Cry توسط یوبیسافت تورنتو در حال ساخت است

بازی جدید Far Cry توسط یوبیسافت تورنتو در دست ساخت است. پیش از این در بهمن‌ماه گفته شده بود که یوبیسافت در حال کار روی Far Cry 7 و یک بازی مولتی‌پلیر از فارکرای است که اکنون یک بار دیگر به ساخت بازی جدید اشاره شده است.

در ژانویه ۲۰۲۳، Insider Gaming ادعا کرد که یوبیسافت در حال کار روی دو پروژه جدید فارکرای است. Project Blackbird عنوان اصلی بعدی Far Cry خواهد بود و Project Maverick یک تجربه جدید چند نفره برای این فرنچایز است. ابتدا قرار بود تا این بازی‌های معرفی نشده یک پروژه باشند، اما پس از آنکه «دن هی» (کارگردان اجرایی سری فارکرای) یوبیسافت را به مقصد بلیزارد ترک نمود، این برنامه‌ها تغییر کرد.

حالا این نشریه در گزارش جدید خود ادعا کرده که روز گذشته ظاهرا تیم یوبیسافت تورنتو جلسه‌ای برای پروژه‌های آینده خود برگزار کرده که در آن پیش‌نمایش بازی‌هایی از جمله عناوین جدید Splinter Cell و Far Cry به نمایش گذاشته شده است.

یوبیسافت تورنتو همچنین آگهی‌های شغلی جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد بازی Far Cry 7 و نسخه مولتی‌پلیر فرنچایز وارد فاز تولید کامل خود شده‌اند. البته در حال حاضر مشخص نیست که یوبیسافت تورنتو مشغول توسعه کدام یک از این عناوین است.

هنوز مشخص نیست که این دو پروژه چه زمانی عرضه خواهند شد. با این حال، Insider Gaming در گزارش خود ادعا کرده که عناوین فارکرای، Project Over (بازی اصلی بعدی Ghost Recon) و Codename Invictus (نسخه مولتی‌پلیر Assassin’s Creed) تاریخ انتشار ابتدایی ۲۰۲۵ را دارند که ممکن است تغییر کند.