ایستراگ جدید Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 پر از ایستراگ و اشاره به عناوین بزرگ و مشهور است. به‌تازگی ایستراگ جدیدی مربوط به بازی GTA San Andreas پیدا شده که به سفارش غذا مشهور بیگ اسموک ارتباط دارد. بسته الحاقی فانتوم لیبرتی بار دیگر به این بازی مشهور راک‌استار گیمز ادای احترام کرده است. چندین راز مخفی در مورد سی‌جی و دوستانش وجود دارند که تازه‌ترین آنها در مورد کاراکتر بیگ اسموک پیدا شده است.

یکی از کاربران ردیت توانسته اشاره به بیگ اسموک را در تلفن پولی که با آن به مأمور سالومون رید تماس می‌گیرید پیدا کند. این تلفن پولی رازهای مختلفی را پنهان کرده است. این تلفن همگانی اشاره‌ای به بازی ویچر 3 داشت. تماس با یک شماره ویژه منجر به پخش آهنگ اصلی بازی ویچر 3 می‌شد. چندین شماره تماس دیگر هم وجود داشتند که هم کدام دربردارنده یک ایستراگ جالب بودند. به تازگی یک شماره تماس دیگر پیدا شده که سایبرپانک 2077 را به شکلی به بازی جی تی ای سن آندریاس متصل می‌کند.

برای یافتن شماره تماس باید به فضای خالی کناری تلفن توجه کنید که یک سری رقم و نمادهای ریاضی پیدا می‌کند. افرادی معتقد بودند که این یک سری معماهای ریاضی است که باید حل شوند، اما قضیه جدی‌تر از این حرف‌ها بود. عددهای پیدا شده شامل دو شماره 9، یک شماره 9 بزرگ، یک شماره 6، یک شماره 7 و در نهایت دو شماره 45 می‌شود. اگر بازی GTA San Andreas را بازی کرده باشید، سریعاً این شماره‌ها را متوجه می‌شوید. این اشاره به صحنه به‌یادماندنی سفارش غذا توسط بیگ اسموک است.

ایستراگ جدید Cyberpunk 2077

بیگ اسموک در اوایل بازی سن آندریاس و هنگام سفارش غذا داخل اتومبیل، همین شماره‌ها را تکرار می‌کند. استودیو سی‌دی پراجکت تلاش کرده تا به شکلی این سفارش غذا مشهور را در بازی سایبرپانک 2077 بگنجاند و به آن ادای احترام کند. اولین ایستراگ Cyberpunk 2077 مربوط به بازی سن آندریاس در نسخه اصلی پیدا شد. یک اس‌دی کارت نزدیک مسیر قطار وجود دارد که دربردارنده یک مکالمه ویژه بین شخصیت‌های اسموک و سی‌جی است. سی‌دی پراجکت به بازی‌های دیگری نیز ادای احترام کرده و جی‌تی‌ای تنها اثر نیست.

گفتنی است هر هفته یک راز مخفی بازی Cyberpunk 2077 پیدا می‌شود. البته ایستراگ محبوب نویسنده سایبرپانک 2077 پیدا نشده است. او در مصاحبه‌ای تأکید کرد که کسی نتوانسته راز مخفی موردعلاقه او را پیدا کند و این نشان می‌دهد که هنوز رازهای زیادی برای یافتن باقی مانده‌اند.