الکترونیک آرتز از تامین مالی و فروش مجوز بازی Alice: Asylum خودداری کرد

الکترونیک آرتز از تامین مالی سومین بازی از سری Alice که با نام Alice: Asylum شناخته می‌شود صرف‌نظر کرده است و همچنین قصد ندارد مجوز استفاده از آن را به شرکت دیگری بفروشد، زیرا این بازی بخش مهمی از عناوین کلی این شرکت محسوب می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که EA به لطف بازی‌هایی مانند ریمیک Dead Space قصد دارد برخی بازی‌های کلاسیک را در دسترس بازیکنان جدید قرار دهد، اما ظاهرا چنین تصمیمی را برای American McGee’s Alice نداشته باشد. در چند سال گذشته، American McGee، طراحی اصلی بازی‌های این سری تلاش کرده تا کار روی سومین بازی آن، یعنی Alice: Asylum را آغاز کند.

در حالی که هیجان زیادی در مورد بازی سوم وجود دارد، اما به‌نظر می‌رسد که این برای EA کافی نیست، زیرا مک‌گی تایید کرده که این شرکت از تامین مالی بازی سوم و همچنین فروش مجوز آن خودداری کرده است. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که Alice احتمالا برای مدتی در بلاتکلیفی باقی خواهد ماند.

مک‌گی در پستی از Patreon درباره بازی می‌گوید:

در مورد تامین مالی، آن‌ها نهایتا تصمیم گرفتند پروژه را بر اساس تجزیه و تحلیل داخلی خود، شرایط بازار و جزئیات پیشنهادی توسعه کنار بگذارند. در مورد مجوز بازی، آن‌ها پاسخ دادند که Alice بخش مهمی از کاتالوگ کلی EA محسوب می‌شود و فروش یا صدور مجوز آن چیزی نیست که در حال حاضر آماده انجام آن باشند.

مک‌گی در ادامه گفت که او و تیمش هر گزینه‌ای را برای ساخت بازی جدید Alice انجام داده‌اند، اما با این وجود، اکنون هیچ راهی برای شروع پروژه وجود ندارد.