اطلاعات لو رفته داستان Marvel’s Spider-Man 2

در حالی که تنها چند روز تا انتشار نسخه جدید باقی مانده، اطلاعات زیادی حول داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 و جنبه‌های دیگر آن لو رفته است. پس اگر می‌خواهید غافلگیری‌های مربوط به باس فایت‌ها و لباس‌های بازی را از دست ندهید، بهتر است در چند روز آتی با دقت بیش‌تری در شبکه‌های مجازی بگردید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 

در حال حاضر مدت زمان زیادی تا عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز باقی نمانده و هفته بعد شاهد نشر آن خواهیم بود. اما همین که به روز عرضه نهایی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، متاسفانه اطلاعات مهمی از داستان و جنبه‌های مختلف آن لو رفته است. بنا بر همین موضوع اگر می‌خواهید اسپویل نشوید و تمامی غافلگیری‌های داستانی را به شخصه تجربه کنید، بهتر است از شبکه‌های مجازی مربوط (به خصوص سابردیت مخصوص اسپایدرمن 2) فاصله بگیرید.

ما در این مطلب به اسپویل جزئیات لو رفته نخواهیم پرداخت. اما با این حال اگر حس کنجکاوی دارید باید بدانید که برخی از بازیکنان موفق شده‌اند به جزئیات مهمی در مورد باس فایت‌ها و لباس‌های موجود در بازی دست پیدا کنند. علاوه بر این، اطلاعات جالبی در مورد گیم پلی و منو اصلی بازی هم در دسترس قرار گرفته که احتمالا استودیو اینسامنیاک گیمز به هیچ وجه در موردش خوشحال نیست.

البته توجه داشته باشید که پلتفرم ردیت تنها محیط خطرناک برای اسپویل شدن نیست و توییتر هم محل خطرناکی برای طرفداران بازی Marvel’s Spider-Man 2 به شمار می‌رود. بنابراین اگر می‌خواهید نهایت لذت را از داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 ببرید بهتر است از این دو پلتفرم بزرگ فاصله بگیرید تا با کم‌ترین آگاهی ممکن به دل داستان بزنید و در آن غرق شوید. هرچه که باشد بخش بزرگی از جذابیت‌های بازی مورد بحث به باس فایت‌های آن مربوط می‌شود که نباید به همین سادگی‌ها از کنارشان رد شد.

حواس خود را نسبت به توییتر و ردیت جمع کنید

اما چرا اطلاعات مربوط به باس فایت‌ها و لو رفتن آن‌ها تا این حد تاثیرگذار است؟ اگر اخبار مربوط به مارولز اسپایدرمن 2 را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بار سنگینی از داستان روی دوش آنتاگونیست‌هایی نظیر ونوم و کریون است. در واقع مصائب مربوط به مایلز مورالس و پیتر پارکر از همین آنتاگونیست‌ها ریشه می‌گیرند که سعی در تسخیر نیویورک و به وجود آوردن رعب و وحشت دارند. استودیو سازنده هم با توجه به همین تاثیرگذاری توجه زیادی به پردازش باس فایت‌ها کرده تا همه چیز در حماسی‌ترین شکل ممکن در کنار یکدیگر قرار گیرند.

 

مارولز اسپایدرمن 2 در تاریخ 28 مهر 1402 (20 اکتبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد لو رفتن داستان Marvel’s Spider-Man 2 و حاشیه‌های مربوط به آن چیست؟