احتمال ساخت Gears of War 6

فهرست آگهی‌های شغلی جدید استودیو The Coalition سازنده بازی‌های Gears of War نشان می‌دهد که این توسعه‌دهنده در حال تولید بازی جدید این فرنچایز است.

 

هرچند در توضیحات این آگهی‌ها به‌طور دقیق اشاره نشده که The Coalition در حال ساخت بازی جدید Gears است، اما این استودیو از زمان انتشار آخرین عنوان این فرنچایز، یعنی Gears 5 که سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، بسیار بی‌سر‌و‌صدا بوده است. هر چند در سال ۲۰۲۰ عنوان Gears Tactics و در سال ۲۰۲۱ عنوان The Matrix Awakens توسط این استودیو معرفی شده بودند، اما در چند سال گذشته اخبار کمی در مورد پروژه‌های جدید Gears منتشر شده است.

اولین اشاره‌ها مبنی بر اینکه Gears 6 ممکن است سرانجام در راه باشد، در ماه فوریه توسط «جف گراب» ارائه شد که ادعا کرد The Coalition دو پروژه معرفی نشده خود را کنار گذاشته است تا روی یک بازی جدید از فرنچایز پرچمدار خود تمرکز کند و اکنون فهرست‌های شغلی جدید آن احتمال ساخت بازی جدید را تا حدی قوت می‌بخشد.

استودیو در حال حاضر قصد دارد تا برای این عنوان ۱۳ کارمند جدید را استخدام کند، از جمله یک طراح ماموریت اصلی برای تمرکز روی «ماموریت‌ها و کمپین‌ها» و همچنین یک طراح ارشد چندنفره. علاوه بر این، در این فهرست به نقش‌های دیگری از جمله متخصص هوش مصنوعی اشاره شده که با این وجود می‌توان گفت The Coalition در حال کار روی یک عنوان بزرگ است.